Наша місія, стратегія

Установча конференція Українського органічного кластеру

Мета: посилення конкурентоспроможності, з метою вироблення продукту з максимальною доданою вартістю і створення позитивного імуджу продукту на внутрішньому та зовнішньому ринку.

Тетяна Яблонська, директор Громадської спілки «Український органічний кластер»


Марія Махновець, проектний менеджер Громадської спілки «Український органічний кластер»


Гієдріус Багушинкас, директор литовського кластеру Літмеа


Валерій Кокоть, старший менеджер канадського проекту ПРОМІС


Тетяна Ситник, керівник спільноти «Насіннєва скарбниця»
Місія (мета) діяльності
Консолідований розвиток органічного сектору України, збереження національної ідентичності та посилення конкурентоспроможності кожного учасника за рахунок об’єднання зусиль бізнесу, науки та влади.
Цільова аудиторія (на кого спрямований бізнес)
Спрямовані на Учасників органічного ринку України: виробників, споживачів, усіх дотичних до сфери органічного виробництва, переробки, маркетингу.

СТРАТЕГІЯ

1
Розвиток та підтримка учасників органічного ринку України, представлення інтересів учасників в усіх сферах діяльності
2
Просування українських органічних продуктів, взаємодія з науковими та освітніми закладами для реалізації ідеї створення інноваційних продуктів, які збільшують додану вартість
3
Інформування суспільства про користь органічного виробництва, необхідність здорового харчування з вживанням органічних продуктів.
4
Надання послуг з консультування початківців та досвідчених виробників органічноі продукціі, менторство.
5
Просування на ринках збуту продукції органічних виробників-учасників кластеру, співпраця з закладами торгівлі, харчування, які зацікавлені в просуванні органічних продуктів.
6
Організація і проведення семінарів, конференцій, повязаних з профільною діяльністю учасників, співпраця з міжнародними партнерами для здійснення міжкластерних зв`язків та проведення спільних заходів в сфері популяризації здорового харчування та відповідального споживання.